Dag 15 - Mina drömmar

Min bästa dröm är att få bli gammal tillsammans med Johan. Att vi fortfarande efter 70 år har något att prata om, att vi sitter gamla och rynkiga och dricker te och är glada tillsammans. Kanske gör vi det i huset jag drömmer om att flytta till. Det som ligger ganska öde, en bit ifrån närmsta stad. Där man måste ta bilen för att handla och där man kan odla sina egna bär och kryddor i trädgården. Där man kan gå ut med hunden utan att sätta på koppel. Där man har nära till naturen och kan gå till sjön ett par hundra meter bort och bada eller kanske fiska. Och där man förstås tänder en brasa i sin öppna spis på vintrarna när det blir sådär vansinnigt kallt.

Kommentarer
Postat av: mette

haha. det är riktigt intressant att läsa detta. det är precis vad jag och pyry har suttit och fantiserat om, typ ett hus på landet med några kycklingar en katt och en öppen spis... vilka tofflar vi blev du och jag... härligt :D

2010-12-10 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback