Dag 13 - Min vecka

Så här kommer den här veckan att se ut:

Måndag: Seminarium i skolan 9-12. Hem och ta en skogsrunda med hunden och sen baka lite julgodis och läsa särtrycker "Vad styr skolan?"
Tisdag: Besök på Gubbängsskolan mellan 9-12. Hem och spela nya WoW-expansionen. 19.30 bär det av till gymmet för att prova det nya SatsFlow-programmet.
Onsdag: Helt ledig från skolan. Blir ett träningspass mitt på dagen och annars mest pyssel och lek hemma. Om skatteåterbäringen hunnit komma tar jag nog en runda för att inhandla julklappar.
Torsdag: Föreläsning mellan 9-12 och sedan grupparbete mellan 12-15.
Fredag: Seminarium 9-12 och sen kommer mina föräldrar till Stockholm över helgen.
Lördag: Skansens julmarknad.
Söndag: Det här är vilodagen har jag hört?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback