Självklart.

En dag förra veckan (eller om det var för två veckor sedan) pratade vi på jobbet om vilken låt som skulle spelas om man gifte sig eller gifte om sig. Tydligen är sånt viktigt att fundera på så man inte gör som min chef och väljer fel när det väl är dags. Först hade jag inte en aning för jag tänkte att man måste välja ett klassiskt mästerverk och jag har inte så stor koll på de där typiska bröllopslåtarna. Och jag vill inte ha en låt som jag inte kan referera till när jag gifter mig så efter lite betänketid kom jag på min ultimata bröllopslåt: Jag älskar dig - Doktor Kosmos

Fast den har stark konkurrens med De svåraste orden - [ingenting], för att den fick visa min kärkek till Johan.

(Du laddar ner låtarna genom att klicka på länken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback