En helg i korta drag.

I fredags drog jag hem till Svenne och Lina och spelade spel och drack vin. Blev förstås mitt och Svens favoritspel Betrayal som fick stå för underhållningen. Var en perfekt fredagskväll tycker jag.

I lördags träffade jag Therese på dagen och vi bokade resan till Glasgow och fikade lite. Jag och Johan hann också med att storstäda lägenheten efter jul och nyårsledigheter, spela Wow och äta pizza.

Igår var Johans familj på besök och vi hade (vuxenpoängen klirrar) vår första middagsbjudning. Var riktigt, riktigt trevligt. Lilla Alde hade ju växt ett helt halvår sen sist och rultade glatt omkring i lägenheten och spelade Wow med Johan. Senare på kvällen såg jag den skånska filmen Du&Jag och slogs av att skånska filmer alltid handlar om fest och fyllehångel och dessutom alltid använder samma skådespelare. Trist.

Nu är det måndag och ny vecka, jag vill fortfarande hellre vara ledig men man får göra det bästa man kan. Jag piggas upp av gammal Millencolin via Spotify-länkar av Johan och snart blir det lunchshopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback