Heminredningsfas.

Jag brukar gå in i olika shoppingfaser. Och köpa lite för mycket av just det jag har fas för tills jag inser att jag har tillräckligt och så går jag in i en ny fas. Det har varit klänningar ett tag men nu har jag tillräckligt och har kommit in i en riktig heminredningsfas. Igår bokade vi ett nytt köksbord med tillhörande stolar av Johans föräldrar och idag beställde jag nya köksgardiner. Dessutom går jag och drömmer om det helnya sovrummet jag ska köpa för bonusen från jobbet. Om den kommer vill säga. Och om jag inte gått in i en ny fas tills dess förstås. 

Sen den dagen jag började tänka på att jag någon gång skulle flytta hemifrån har jag drömt om ett MALM-sovrum från Ikea. Nu har jag ju chansen, klart jag borde slå till. Ett helt nytt set med möbler skulle gå på ungefär 5000, och jag tror bonusen kommer ligga däromkring. Helt klart värt en extra tanke.

Kommentarer
Postat av: Emma

Min kompis har köpt ett helt MALM-sovrum, i princip, på Blocket. Det finns jättemycket sådana möbler där i fint skick, om man nu inte vill ha nytt förstås.

Kul med heminredning, jag är i de fasen mest hela tiden! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback