Spelhelg?

Idag kom jag på vad som för mig nog skulle kunna ses som en ultimat helg. Jag vill samla ett gäng polare som gillar sällskapsspel lika mycket som jag och Johan (vilket reducerar mängden aktuella polare till att gälla nästan bara Johans polare) och spela sällskapsspel en hel helg. Och då ska det vara sådana spel man typ aldrig spelar annars för att de tar så lång tid. Tillexempel spela igenom hela HeroQuest eller spela Axis&Allies (som jag aldrig ens provat). Ett spelparti över en hel helg. Och massor av Cola eller öl till det.
ÅH, jag skulle alltid minnas en sån helg.

image48

Kommentarer
Postat av: cajjan

åh jag skulle dö efter en timme :P

kul att ni var här i fredags, hoppas ni hade skoj, trots mitt lilla utspel på kvällen. jag fick en sockerchock. puss.

2008-02-03 @ 20:35:21
Postat av: Krabban

Har 'HeroQuest' bara stöd för fyra spelare? :\


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback