Övningsuppgift.

Nu är det lite att göra på byrån idag och det är ju aldrig speciellt kul. Har förvisso varit mycket att göra nästan hela dagen men nu är det lugnt. Jag har surfat runt efter någon bra övningsuppgift att sätta tänderna i för att fylla portfolion med bra grejer. Kikade runt bland diverse skolors arbetsprover och har valt en som jag tycker känns askul från Berghs.

Uppgiften är att ta fram ett namn, en logotyp och en designprofil till ett nystartat modeföretag. Jag har bestämt mig för att företaget säljer kläder i blandningen street/klänningar och mitt starkaste ledord (tack Johan) är gatupoesi. Konceptet kommer vara ruffigt streetigt men ändå sockersött. Problemet nu är bara vad tusan det här företaget ska heta. Hjälp mig?

Ett modeföretag, främst riktat till tjejer, som säljer/gör kläder i street/klänningsstil med ledordet gatupoesi. Namn?

Kommentarer
Postat av: cajjan

fan, do it yourself, sucker (; idag har jag köpt en julklapp till dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback