Nu är jag stolt över mig själv.

Ungefär fem månader tills flytten till Stockholm och när vi väl är där ska jag börja träna ordentligt. Förhoppningsvis kanske fotboll igen till nästa grässäsong. Men först måste jag få igång flåset igen såklart. Idag var jag ute och sprang för första gången på ungefär ett halvår. Det var tungt för benen i uppförsbackarna men med lite vilja gick det. Ska verkligen försöka komma ut åtminstone en runda i veckan, det är väl ungefär vad som går med pendling som det är nu. Men en gång är bättre än ingen gång.

Nu är jag iallafall ruskigt stolt över mig själv. En kvart ute i skogen var allt som behövdes. Go mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra jobbat! Klart du ska vara stolt, en kvart i skogen är ju asbra jobbat ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback