confused happiness.

Jag är helt uppe i varv (chock?) efter att ha fått resultatet från förra tentan. Det var en kurs som jag tyckte var rätt trist, och svår och när jag gick ifrån tentan efter att ha räknat för mig själv trodde jag att jag i alla fall kanske skulle klara  gränsen för ett E (det vill säga lägsta nivån för godkänt). När jag loggade in för att kolla betyget idag fick jag kolla flera gånger för skärmen visade ett A. Hur kan det vara möjligt tänkte jag? Nu är jag glad, stolt och förvirrad på samma gång. Jag borde fira det här på något sätt, mitt första Universitets-A.

Kommentarer
Postat av: Simone

Grattis, riktigt bra gjort! Klart det ska firas... Jag säger som du sa till mig efter en tenta med bra resultat. "Man får göra sina egna regler, när man har haft en jobbig tenta får man köpa en klänning" =)

2011-03-10 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback