min största bakdröm just nu.

Min mamma har så länge jag kan minnas haft en Assistent i köket och nu när jag börjat baka så mycket bröd är det väl klart att önskan om en egen köksassistent växer. Det mest "bloggiga" vore förstås att drömma om en KitchenAid i rosa. Men jag har läst så mycket dåliga recensioner om dem och att betala flera tusenlappar för främst design känns väl inte så lockande. Däremot en Assistent! De är ju minst lika snygga och klarar nästan den dubbla volymen mot en KitchenAid. Åh vad jag önskar att jag hade en fin grön Assistent i mitt kök.

Kommentarer
Postat av: Tesi

Den där var ju toksnygg! Jag önskar mig den där i rosa =)

Postat av: Fanny och Melker

wow vad fin! vi har den allra första (!) från 50-60talet och den fungerar super! men denna var ju galet fin.. sugen blir man.



om man får göra en önskan på inlägg vill vi läsa mer om gibson! :) kram

2011-02-23 @ 10:07:42
URL: http://www.magic-mirror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback