En snabb uppdatering.

Vi har kommit hem från midsommarfirandet i Dalarna där vi hade det så otroligt fint. Jag gick barfota och barbent mest hela tiden och Gibson slapp ha koppel. Jag har fått en inte så fin lugg-bränna i ansiktet och en ungefär lika inte-fin t-shirt-bränna. Sen när vi kom hem köpte jag den där vita fina cykeln som jag tittat på ett tag, och fick den för halva priset! Idag hade Gibson hundvakt och jag skrev in mig på arbetsförmedlingen och fick en bra handledare där och sen shoppade jag för min allra sista lön, små saker som kan vara bra när det är sommar. Jag ska be Johan göra våra midsommarbilder superfina och sen kan jag dela dem med er.
Sommaren är så himla fin i år.

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Åh i Dalarna skulle jag vilja fira Midsommar nångång!! Det verkar så fint och mysigt där uppe :)

Postat av: Cornelia

Jag vill också till Dalarna

2010-06-29 @ 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback