Hårfunderingar

Idag funderar jag på hår, mitt eget främst... Jag gick från axellångt till pojkfrisyr under fem år och det var en väldigt långsam förändring även om jag kortade det bra efter studenten (från axellångt till bob) och ungefär lika långt efter VK när jag gick från bob till pojkfrisyrskort. I höstas tänkte jag att det var slut med kortkort och ville låta det växa en bit igen. Problemet är ju att det tar sån fruktansvärd tid när det är så här kort och jag vet ingen som är så otålig som jag när det gäller förändring så innan jul av jag upp och klippte av det lilla som hunnit sparas. Och nu ångrar jag mig förstås. Jag längtar efter hästsvansar i stora rosetter, knutar, massor av hårnålar, klämmor, snedlugg och jag vet inte allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback