waiting at the station


bildkälla

Idag skickade jag ett långt mail till Kajsa på andra sidan jorden igen. Det är så kul med de där mailen för jag skriver ner så många tankar som jag egentligen aldrig tänkt innan jag berättar dem för henne. Det blir som nån slags tanketerapi och sen har hon alltid så smarta svar tillbaka.

Jag tänker inte skriva så mycket om vad vi säger i de där mailen förstås för det är ju mest vår grej, men en sak jag skrev om idag var hur mitt liv verkar stå lite på paus medans tiden går. Jag har så mycket roliga saker att se framemot inom ett par månader att det inte finns varken lust eller ork att göra så mycket mer än att spara pengar och vänta. Jag lever inte alls just nu, jag väntar på att allt det roliga ska börja och jag tycker nog att det är okej. Man måste inte alltid leva just här och nu och tycka att allt är underbart, det är okej att längta och vänta på något annat ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback