johan är rätt gammal nu.

Helgen gick ungefär lika snabbt som vanligt och vi sysslade mest att göra sånt som Johan ville eftersom han fyllde år. Jag har fortfarande ont i halsen och det är tredje veckan som jag dricker te konstant för att lindra det. Kanske jag borde kolla vad det är men jag tycker ju om te så det får vara så.

Annars förstår jag inte riktigt vad jag gör här. Jag är som ett stort flytande överflöd och det känns verkligen som att jag skulle kunna uträtta bättre saker någon annanstans. Var som helst förutom just här just nu. Jag är i alla fall finfin i min Bobble-bobble-Paris-tröja. Ha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack snälla för så gott och fint fika. Jättetrevligt att ses!

2010-02-18 @ 08:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback