I Stockholm

I helgen jobbade vi riktigt hårt med att flytta in på Telefonplan. Tog hjälp av mina föräldrar och Johans föräldrar att köra alla grejer mellan Nyköping och Stockholm och sen stannade mina föräldrar hela helgen för att hjälpa oss skruva, borra och sånt där. Igår eftermiddag satte vi oss i den temporära soffan och det ser ut som att vi har bott i lägenheten någon vecka eller så. Det ser liksom ut som att vi har boat in oss redan men det har vi ju inte.

Lägenheten är superfin men ändå känns det skumt. Vi har lämnat en lägenhet i Nyköping som vi älskade och det kommer förstås ta tid innan man är där igen. Men det känns bra. Vi saknar bara soffan, internet och sådär.

Vi är i alla fall Stockholmare nu och jag har åkt tunnelbana till jobbet. Ikväll borde jag vara hemma innan sex. Det har nog aldrig hänt förut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback