Övertid och pendling

Har ett helvetesprojekt igång på jobbet, från början var det ett superroligt projekt men nu är det så långt gånget att jag bara hatar det. Det mesta går fel och dessutom måste jag jobba häcken av mig för att hinna med. Igår kväll var jag hemma halv elva och hann slänga i mig tre gafflar pasta innan det var läggdags. Totalt var jag hemifrån i 15 timmar igår, då finns det bara nio kvar på dygnet och med matpauser i det är det inte ens tillräckligt för att få tillräckligt med sömn. Så ska det nog inte vara egentligen, tror inte att det är speciellt bra för kroppen och hälsan. Men nu är det fredag och projektet är i sin slutfas. Blir välbehövlig sömn imorgon vill jag lova. Har jobbat övertid nästan varje dag i mars och har mer än vanligt känt att det går inte att bo i Nyköping och jobba i Stockholm. Vi måste flytta snart, innan vi dukar under för pendlingsstressen. Eller så måste det bli vår och sommar så man får mer energi. Det skulle kunna funka också.

Kommentarer
Postat av: Pete

Hade 200 timmar övertid i maj 2008. ;) n' I liked it!

2009-03-27 @ 01:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback