Hembakat.

Idag fick jag adresserad reklam som jag till och med tyckte om. Det var en prenumeration på bakrecept och att baka är ju något av det bästa jag vet så det tog inte lång tid alls innan jag bestämt mig för att gå med. Det är nog jag och ett antal tanter på 65+ som är med i det där. Få hem recept som man kan sätta in i en pärm. Fint i och för sig. Och sen har mitt "jag-ska-inte-shoppa-så-mycket-löfte" redan spruckit eftersom Asos hade 75 % rea. En kjol och en blus för 350 blev det, men det borde väl vara okej?

En dag kvar ledigt, jag börjar nästan bli lite rastlös och har saknat Gibson som tusan under de lediga dagarna. Hoppas, hoppas att Johan tål honom och att det kommer funka rent praktiskt en dag om nåt år eller så. Mums ju.

Kommentarer
Postat av: Aurix

Haha. Bakning passar alla ;-)

http://bakrecepten.se/schwarzwaldtarta/

Personliga favoriten.

2009-09-02 @ 14:51:41
URL: http://bakrecepten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback