Nu kan jag glädjas på riktigt.

Jag har inte riktigt vågat ta ut något men för en liten stund sedan fick jag bekräftelsemailet jag väntat på. Vi får garanterat lägenheten på Telefonplan och flyttar dit den 1 november. Det känns helt otroligt fantastiskt och i bröstet har den där tunga stenen lossat. Som vi har längtat efter det här och samtidigt fasat inför. Vi älskar ju vår lägenhet och jag var så rädd att vi skulle behöva byta ner oss för att få tag i något i huvudstaden. Men det gick! Vi har fått en nybyggd hyresrätt i en stadsdel som vi tror passar oss som handen i handsken. Kunde ju knappast bli bättre.

Nu ska jag njuta av fina lilla Nyköping under de sista sex månaderna där. Glada jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och grattis! Vad kul!! Hörde att det var en trea ni fått. perfekt ju! Hoppas allt är bra med er annars oxå! Puss o kram

2009-05-03 @ 20:04:31
Postat av: Sofie

Jo, en trea fick vi. Kommer bli kanon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback