Lördagen den fjärde april


Jag hade på mig min nya hatt när vi gick till tåget idag.



Johan hade sin keps från Dublin och solglasögon så här en vårig lördag i april.



I Stockholm träffade vi Emma med familj för en heldag.



Alde hade solglasögon och mössa och hennes kusin Wilma var med.



Vi satt bland annat på en uteservering på Medborgarplatsen och drack årets första uteserveringsöl.


Vi började dagen med lunch på det sämsta stället jag varit med om men efter mängder av klagomål blev det åtminstone en väldigt billig lunch. Man kan väl säga att allt de kunde göra fel på lyckades de göra fel på. Lär inte sitta där fler gånger även om det var mysigt med öl i solen. Annars har vi promenerat runt på söder mest hela dagen, ätit glass, busat och tittat på kitsch. En fantastisk lördag och nu är jag så trött i ben och fötter så det är inte riktigt klokt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback