Se på mig nu, vad tycker du?

Jag tänkte nyss på när jag var liten, sådär 7-8 år. Jag hade det rätt tufft då, jag hade liksom inte hunnit få varken skinn på näsan eller självförtroende. (Har någon det i den åldern förresten?) Hur som helst, förutom att vara lite mesig var jag dessutom smal som en sticka och folk såg det. Och sade det. Retades för att jag var ett benrangel och jag gjorde mitt bästa för att aldrig visa något, men det tog hårt, vartenda ord. En dag var jag jätteledsen när jag kom hem och mamma fick trösta mig.

Undrar vad de skulle säga om de hade vetat då att jag skulle se ut så här tretton år senare. Jag är ju farligt snygg och det mesta har gått min väg. Man skulle kunna säga att jag har lyckats och hittat lyckan.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jag tyckte du var snygg när du var liten med.... men jag vet hur du kände dig, själv såg jag ju ut tvärtom- som en köttbulle. Men se på oss idag!!.... vi är trevliga, oerhört roliga, framgångsrika på olika sätt och framför allt ser vi idag jäkligt bra ut!... och som en tröst så kan jag berätta att alla som var snygga när vi var i 8-10 års åldern, dom är fula och mesiga idag!

Puss på dig kusinen, love you! /Simone

2008-09-22 @ 17:12:28
Postat av: Jelena

Jag har i alla fall alltid tyckt att du är farligt snygg sofie!

Postat av: cajjan

you tell me! ;D

2008-09-22 @ 19:48:55
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback