Jag är hemma!

Igår lämnade jag Sala och oturen började redan på tåget mellan Stockholm och Nyköping som blev försenat i en och en halv timme. Promenerade mig hem till lägenheten som till min förbannelse såg ut som en byggarbetsplats. Det var bara att börja storstädningen med en gång, efter tre-fyra timmars städning hade badrummet (det nya snygga!) och köket blivit hyfsat rent och jag tänkte bege mig till Therese för mysig tjejkväll. Då får jag ett sms om att hon blivit magsjuk och för en stund kände jag mig fast i den hemska lägenheten. Kvällen slutade dock rätt bra med vin tillsammans med Svenne och Lina och en liten fest.

Idag har jag och Johan städat och röjt hela dagen och nu är det strålande fint här hemma och det känns riktigt, riktigt bra. Nu har vi gjort oss förtjänta av jordnötsringar och film. Imorgon är det måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback