Måndagsmemoarer.

Jag har fler uppgifter än någonsin på jobbet. Jag ser hur min lista växer sig längre och längre och ändå finns det för tillfället ingenting att göra. Jag surfar lite och bävar för den dagen då allt hamnar på mitt bord. Var här tidigt i morse och fick undan en del uppgifter och nu är det tomt på att-göra-listan även om jag vet att det kommer massor i slutet av veckan.

Mina glasögon hade iallafall kommit så jag tänker åka tidiga tåget hem och hämta dom och bli en glasögonorm framöver. Kommer bli så skönt att slippa bråka med linserna varje dag ska ni veta. Och fin kommer jag bli också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi måste få se en bild på glasögon-orm-snygg-Sofie sen! =)

2008-10-13 @ 16:09:36
Postat av: Sofie

Det kommer förmodligen så småningom. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback