GIBSON! Kissa inte i blommorna!



Åh, när vi någon gång har flyttat till Stockholm har Johan sagt att han ska följa med mig till en uppfödare och borra ner nosen i pälsen på en mops för att se om han kanske tål dom. Ibland är de tydligen bra allergihundar. Om han inte reagerar kommer det kanske flytta hem en Gibson till oss så småningom. Johan har trissat upp mig via msn idag om hur mysigt det skulle vara när Gibson ligger vid mina fötter när jag spelar Viva Piñata och grymtar lite åt hundarna på teven eller hur han lägger huvudet på sned och gnäller lite när han vill sova vid våra fötter i sängen. Och på dagarna skulle han få ligga på en filt under mitt skrivbord på jobbet och vifta på sin lilla svans så fort jag reser mig från stolen för att han tror att det är lunch och vi ska ut och gå.

Och så har jag tänkt att de gångerna vi ska åka iväg över en natt kan Cajsa vara hundvakt åt Gibson och få öl som tack. Om inte Gibson kan följa med oss förstås.

Kommentarer
Postat av: fine

jag.måste.blunda.....hårt



texten skulle kunna handla om mig, tobias...och dolph.

Postat av: fine

vi har obsessat (som det finns spår av på bloggens desgin) om en dolph i snart ett år. Nu står jag i valet mellan utlandsstudier på berghs och dolph. Dolph vinner lätt, men sen är jag just det, besatt.

2008-10-03 @ 11:10:04
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

btw, de svarta fäller mindre än fawns, så om johan kanske skulle sniffa på en sådan.

2008-10-03 @ 11:12:39
Postat av: fine

isf får du nöja dig med en svart, för det är det vi skall ha till att börja med.. :)

2008-10-03 @ 11:49:08
Postat av: Martina

minimystävlig på min blogg, kolla in vet ja!

ha en fin helg,



Mvh Martyshome

2008-10-04 @ 01:24:28
URL: http://martyshome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback