The project.

Jag och Johan har ett litet hemligt projekt ihop och det är så himla mysigt ska ni veta. Att sitta och klura och fnula tillsammans med någon man tycker om så mycket. Också ser det ut att bli ett himla fint resultat också. Och så är det en hemlighet mellan oss båda. Det tycker jag om.

Igår bjöd jag honom på bio förövrigt och idag lagade jag en tvårättersmiddag som en liten överraskning. Känns himla bra att göra sånt ibland. Så enkelt att sprida glädje liksom. Jag är en snäll Sofie.

Kommentarer
Postat av: julia.

aw. vad du är snäll!



re: tack för svaret! det verkar väldigt intressant!

Postat av: Jellis

Jag har utmanat dig i min blogg

2008-11-23 @ 20:59:56
URL: http://lejellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback