Kära tomten.

Eftersom jag redan varit duktig och handlat/kommit på julklapparna jag ska ge bort tänkte jag vara lite snäll och hjälpa till med vad jag själv önskar mig, en liten önskelista helt enkelt.
  • Elvisp (jag har fått bulldeg i min gamla)
  • Vattenkokare (min gamla tar lång tid och är rätt ful)
  • Presentkort på Elgiganten (vi funderar på diskmaskin eller surroundljud)
  • Ljuslyktor/ljusstakar (det är en craving!)
  • Te-kopps-krukan från Urban Outfitters (varför köpte jag inte den i London?)
  • Testbildsklockan från samma ställe
  • Desperate Housewifes säsong 4
  • Stickade tröjor
  • De Blob (Nintendo Wii-spel)
  • WallE (filmen)
Där har ni iallafall lite att gå efter. Och sen tycker jag förstås om mjuka paket. God Jul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den te-koppskrukan såg jag när jag var i Köpenhamn sist, så söt :)

Postat av: cajjan

men vad gör bulldegen i elvispen?

angående krukan så tycker jag det är synd att det är hål i den. dåligt, man skulle ju vilja dricka te ur den annars liksom.

2008-11-14 @ 12:34:34
URL: http://helloass.blogg.se/
Postat av: Sofie

men, jag vispade bulldeg med elvispen och det liksom sprätte upp i den så nu har det torkar små klumpar i den som skramlar runt när jag använder den.



och angående krukar, det var just av den anledningen jag inte köpte den i london. men jag ångrar mig alldeles förfärligt nu.

2008-11-14 @ 14:30:19
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/
Postat av: cajjan

ja det fattade jag ju, men vem fan VISPAR BULLDEG? ;D

man skulle kunna trycka dit lite silvertejp iochförsig.

2008-11-15 @ 21:30:17
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback