Jakten på julkalendern

Jag hade planerat en överraskning till Johan i form av en adventskalender till Mysteriet på Greveholm och ledde auktionen på Tradera fram tills de sista sekunderna då någon bjöd över mig. Så borde man faktiskt inte få göra! Nu letar Johan febrilt efter ett sätt att få tag på kalendern så att vi med lycka kan öppna luckor till kalendern vi ska se. Han måste ha tyckt att det var en bra överraskning, som tyvärr gick åt pipan och blev ett jobb för honom istället. Men fin är han ju, och jag vet att han letar för att han vill göra mig glad och för att han tyckte det var en söt överraskning jag försökte med.

Vi (han) kommer säkert lyckas, så vi kommer få sitta som små barn och öppna luckor på morgonkvisten och fnissa åt tokigheterna innanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback