Helgen i korta drag.

I lördags började jag dagen med att bege mig ut i skogen och springa en kort runda innan Bea anlände till lägenheten i Nyköping och vi gick för att köpa mat och snacks inför rollspelskvällen. Vi åt tacos och sen började äventyret.

Jag gjorde alltså min rollspelsdebut och jag måste säga att det var kul och det gick bra. Jag trodde jag skulle känna mig malplacerad men så var inte fallet. Mary var väl en roll som passade mig som handen i handsken. Hon överlevde kvällen uta n att blir alltför tokig, nu är hon nog däremot ett riktigt psykbryt. Stackars liten.

Igår vägrade vi storhandla och åt rester och spelade tv-spel/datorspel hela dagen. Nu blir det en lugn vecka tror jag. Och jag har träningsvärk i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback