Snart ska det bli cupcakes!

Igår beställde jag äntligen lite cupcake-grejer. Blev inte alls så mycket som jag först tänkt eftersom jag insåg att det bara kommer hamna i ett skåp till slut. Men, det blev iallafall ett startpaket med sprits och tyllar, lite sockerpasta, färg och ätbart lim. Tidigare har jag ju köpt formar och lite strössel så det ska väl kunna bli några fina skapelser utav det här. Har hört att kakburken är ruskigt snabba på att leverera dessutom så jag hoppas på ett paket innan helgen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad roligt! Vi får ha en cupcakes-dag någon gång!

Förresten, jag märkte då jag gjorde Aldes tårta att flytande margarin fungerade alldeles utmärkt som lim, då det liksom "stelnade" ihop två ytor...



Hoppas du har en trevlig grillkväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback