Lördag den tredje maj.

Uppe med tuppen eller iallafall nästan. Snart ska vi åka till Sala. Tanken var väl egentligen att vi skulle gjort det igårkväll men eftersom vi fick vår tv-bänk började vi såklart skruva ihop den. Med obegripliga instruktioner och dessutom trasiga och saknade delar tog det väldigt mycket längre tid än vi först beräknat och dessutom blev den inte klar. Dumma dumma. Nästa helg får jag åka till Jysk med de trasiga delarna och byta till mig några hela istället. Med lite tur är mina föräldrar här då så vi kan göra det med bil. Även om tanken väl är att vi ska avnjuta våren i Stockholm om de kommer.

Nåväl, det är en annan dag. Idag är det namnvälsignelse i Sala och vi har gjort ett superfint paket som jag ska fota så småningom. Dock kommer jag inte kunna lägga upp det eftersom Johan tar kameran med sig och åker till Istanbul imorgon. Nu blir det frukost.

Kommentarer
Postat av: cajjan

istanbul alltså.. (; kan inte du och jag dricka öl i veckan, typ onsdag? love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback