Jag är anal.

Jag tog fram dammsugaren ikväll och städade av alla rummen lite lätt. Blev en snabb sväng med dammtrasa också. Sen drog jag igenom toaletten grundligt. Det gör jag alldeles för sällan, sen går jag istället och mår lite dåligt av att det är så stökigt och smutsigt hemma. Helst skulle var sak alltid ligga på sin plats, ingen disk i diskstället, alla kläder i garderoben sorterade efter typ och färg. Cd-skivorna och filmerna i sina hyllor i alfabetisk ordning. Och kliniskt rent. Det får till och med gärna lukta rengöringsmedel. Jag älskar känslan av nystädat hem. Jag ska se till att det blir så innan Johan kommer hem. Ska dra igenom alla rummen noga med dammtrasa, dammsugare och våttorkning. Sen ska vi banne mig hålla det så. Jag må vara anal men jag vet iallafall när jag trivs.

Nu ska jag titta på en film som jag velat se länge, Johan tycker den verkar för tjejig så jag tänkte passa på nu. Dagboken jag sökte dig och fann mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: cajjan

åh jag är precis likadan! kanske därför jag borde bo helt ensam ;D

Postat av: Jonna

Haha åh, känner verkligen igen mig. Älskar när det är rent, dock är jag inte ett så stor fan av själva städningen..

Fin och inressant blogg du har. :>

2008-05-05 @ 09:48:10
URL: http://jonnaokvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback