Packat och klart.

Jag har packat min gula resväska nästan till bredden och känner mig väl förberedd för en vecka i Egypten. Om mindre än sex timmar far vi vår kos mot flygplatsen. Jag känner att jag är väl värd den här resan faktiskt.

För tillfället står det en kladdkaka i ugnen och väntar på att lillebror ska komma hem. Tänkte fira hans körkort lite. Samtidigt ligger min stackars hallonpojk hemma och är sjuk i Nyköping. Känns lite smådumt att lämna honom sjuk hemma och själv dra ner till värmen för att bara ha det gott. Men han får det säkert bra hemma också å andra sidan.

Kommentarer
Postat av: ingela

vilken lyx! ^-^ hoppas du har det bra, det antar jag att du har ;)
läste om sweeney todd... har hört både och om den, har inte kommit iväg än. föredrog control när den hade premiär samtidigt som sweeney. har inte kommit iväg på sweeney än o nu har den redan flyttats till pyttesalong, så... ville se den i stoooor, så jag får vänta lite till. jesper har köpt nytt biosystem så det passar bra till stor tv. slippa prassel o idioter på bio. hehe ;) men det är ändå något med att gå på bio...

Postat av: Ida

Ha det så underbart i Egyptien :)

2008-03-10 @ 16:25:48
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback