En helg i Sala.

Det blev dum snöstorm i Skåne i helgen och Malin kunde inte komma till Stockholm eller mig. Det var trist men istället fick jag följa med Johan till Sala och fira lite påsk och det var ändå trevligt. Började med lite fest i fredagskväll för att fira Maddes födelsedag och sedan blev det mest påskmys med Johans familj. Jag fick tillexempel gå på påskäggsjakt för första gången i mitt liv. Lite skoj var det allt.

Nu är jag hemma i Nyköping och Johan sitter väl i en bunker i Sala och spelar rollspel för glatta livet. Det gör han rätt i. Eventuellt ska vi till Falun nästa helg på party party och om det är så billigt som Statoils hemsida säger att det är att hyra bil blir det givet. Halva priset mot tågbiljetter skulle det betyda. Ska undersökas vidare.

Nu ska jag ta och sova lite tror jag bestämt. Imorgon ska jag köra en lägenhetsstädning, skriva mer om Egypten och ta det lugnt. Förresten kom jag på att skorna jag beställt från DinSko's webbshop är en storlek för stora. Bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback