Vad jag ska bli när jag blir stor.

Jag har kommit till insikt idag. Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor och hur vägen dit ska se ut om jag får bestämma. Jag ska jobba ett par år som formgivare/originalare på byrå i storstan och sen ska jag växla om och bli tidningsformgivare. Kanske läser jag vidare inom design och formgivning med inriktning mot tidningslayout. Slutligen ska jag bli AD på en tidning som andas Sofie.

Tidningen ska rikta sig mot tjejer. Antingen ska den handla om inredning eller om mode och den ska vara fasligt snygg med massvis av snygga foton, annonser, modeller och detaljer. Ska vi ge det tio år?

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter ju som en alldeles rimlig plan tycker jag.



Vi får väl jobba tillsammans så blir jag redaktör på din tidning...:-)

Postat av: Sofie

Absolut. En rysligt bra tidning skulle det bli.

2008-06-11 @ 11:42:02
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tror det kommer gå snabbare än 10 år :)



JA det e helt sjukt så de håller på. JAg fick ju ersättning innan jag gjorde min projektanställning....men nu fuckar det upp sig o de sitter på pengarna.....bara för att jag jobbat. Hur sjukt e det?!?!?!

2008-06-11 @ 12:57:54
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback