Från himlen trillar spik ner.



Jag känner mig ganska tom och lite för glad. Nästan så jag får dåligt samvete. Men jag vet inte hur jag ska reagera. Du var en så fin människa och vi har delat så många fina stunder. Jag hade sett fram emot Thåström på Peace & Love och att träffa dig. Jag hoppas du har det bra där du är och jag kommer skänka extra tankar till dig fredag den 27 klockan 20.15 när jag gråter till musiken.

Inget passar bättre än att citera vår Thåström för att säga att jag är ledsen. Sov gott.

"För ibland har dom ingen koll alls på vem dom ska ta med
Det är som om dom vore druckna som om dom spelat spel
Det är som om dom inte bryr sig om vad dom tar och vad dom ger
Det är som om dom dragit lott

Och från himlen trillar spik ner när vi ser dom gå förbi
Kanske tar dom han allt för tidigt kanske borde han fått några fler år till
Eller är det just den frid han söker som han kommer få i natt
I vilket fall som helst ska han med dom hem till Himmelmora kam"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback