Det borde finnas IKEA överallt.

Jag behöver fem tidskriftssamlare och två cd-boxar. Om jag ska köpa det på Åhléns går det på över 500 spänn, på IKEA skulle det gå på under tvåhundra. Men vi har ju inte IKEA i Nyköping och det är ett stort "orka" på att åka till Kungens Kurva för bara det. Jag skulle ju kunna beställa från deras hemsida men frakten går ju på nästan hundra kronor och det känns ju sådär. I-landsproblem kanske, men varför finns inte IKEA överallt och varför är tidsskriftsamlare så dyrt på alla andra ställen?

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

öhhhh så ni gillar typografin där jag inte har nån typografi?

Och om ni anser modellerna tjocka så beklagar jag att ni har en jävla skev kroppsuppfattning.



Och ja felproportionerat - det är mitt sätt att rita. Har aldrig hävdat att jag ritar proportionerligt.

Det kan ni göra istället.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback