Semestern i text och bild.

Fredag.
Jag åkte hem till Cajsa efter jobbet. Vi åt underbart god mozzarella-sallad, drack Rosé och snackade mysprat.






Lördag.
Åkte tåg hem och besökte Kristianstadsdagarna på kvällen. Det var ingen höjdare.


Söndag.
Vi firade mammas födelsedag. Jag hade målat en tavla till henne och tillsammans med Johan gjorde jag en tårta dagen till ära.






Måndag.
Vi har suttit i Tivoliparken med Cajsa hela eftermiddagen och ätit picknicktallrik, chips och druckit lite öl. Mys.




Fortsättningen.
Imorgon åker vi till Köpenhamn med hela familjen. Annars blir det nog mest lugnt mys. Flera dagar i Tivoliparken och kanske nån på stranden. Sen åker vi tillbaka till Nyköping och semestrar där. Fint.

Kommentarer
Postat av: cajjan

så fint att du posar där när jag är helt omedveten, haha ;D underbart

Postat av: Carro

Massa mysigt har du gjort :)

2008-07-15 @ 00:00:48
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback