Lillebror.



Det här mina vänner, det är min lillebror. Han är nog världens bästa och en av mina bästa vänner. Det har han alltid varit. När vi var små sparkade vi fotboll i trädgården och klippte gräsmattan med papperssaxar. Något äldre spelade vi Fifa på Playstation och jag fick spö så det slog om det. När jag var ledsen och förvirrad tonåring visade han på lite blyga sätt att han tyckte om mig precis som jag var och att "alla andra bara har helt fel". Han är en lillebror som jag är stolt över.

Nu är det 50 mil emellan oss och jag pratar med honom alltför sällan. När vi var i Skåne en vecka hängde han med oss nästan hela tiden och det var helt fantastiskt. För att han är en underbar människa och en underbar vän. Och så är han så lik mig på alla sätt och vis och jag ler när han berättar om sina festkvällar och upptåg för jag känner igen mig så väl. Det kommer gå bra för min lillebror. Han är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback