Finally friday!

Jag har haft en lång vecka. Iallafall har det känts så, men nu är den snart slut och idag är jag sjukt positiv på jobbet. Det blir nog en bra dag! Har inte så mycket uppgifter framför mig eftersom jag väntar på att alla andra ska släppa ifrån sig eftersom jag står sist i ledet som originalare och illustratör. Jag fasar inför den dagen då proppen kommer och jag får sitta här hela kvällarna och jobba.

Idag ska jag sitta och mysa med de få uppgifter jag har och leka i Illustrator. Jag hittade en illustration på istock som var väldigt fin och jag tänker vara så fräck så jag bara gör precis den. Bara för att den var så mysig med fina färger och så. Lite som en målarbok liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback