Ensamhelg.

Jag har ätit kyvklingklubbor och potatissallad och det var okej gott. Blir sån enkel mat när man lagar åt sig själv och är hemma sent på kvällen, men det funkar väl. Under tiden kycklingen var i ugnen hann jag städa vardagsrum och hall och nu tänker jag ge mig på badrummet och sen köket. Sovrummen får vänta tills imorgon, det är ju trots allt fredagskväll och jag förtjänar en skön kväll i soffan med en bra film.

Johan är i Sala över helgen. Ganska skönt faktiskt. Vara själv och bara ta hand om mig, lägenheten och mössen. Fast det är tur att han är tillbaka på söndag, annars hade jag börjat sakna. Imorgon blir det hårdrocksfest och jag har fortfarande ingen outfit. Håller tummarna för att Nypan har något att bjuda på imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback