Tröttmössa!

Idag kom jag typ först till Grand och gick sist. Det har varit ruskigt mycket att göra och helst ska det gå riktigt snabbt också. Det passar mig perfekt. Trivs verkligen där. Största anledningen är helt klart att människorna är så grymt sköna. Hela eftermiddagen har jag stått vid ett ljusbord och ritat text. Hade skapligt ont i armen efter tre timmar. Men det var kul! Blir kul att se det i färdigt skick sen.

Filmen som jag var med och redigerade förra veckan började gå på TV idag. Den blev bra och även om jag inte varit med under speciellt stor del av produktionen blir jag lite stolt. Den ser så dyr ut. Och proffsig. Yey! Håll utkik efter nya Stryktipset-filmen, den med John Terry, så fattar ni vad jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback