Sista dagen.

Det känns mer än lite konstigt att sitta på byårn och veta att det är sista dagen här. Självklart kommer jag att komma tillbaka och hälsa på flera gånger för jag gillar de här människorna och jag trivs med att sitta här. Det var bara olyckligt att det blev så dåligt med uppgifter under större delen av praktiken. Nu efter jul fick vi in många projekt som det var tänkt att vi skulle jobba med men då hade jag redan bestämt mig.
Vi pratade lite om mitt byte på morgonens väggenmöte och nu känns det mycket bättre. Det känns som att de föstår mig och tycker att det är kul för mig. Det känns så bra eftersom jag var lite orolig att de skulle bli besvikna och sura på mig över bytet. Jag hoppas självklart att tiden här leder till bra referenser och kontakter inför framtiden.
Just nu har jag ingenting att göra förutom att se till att allt jag jobbat med under tiden här finns tillgängligt på servern och att städa upp efter mig. Konstig känsla.

På måndag befinner jag mig på Grand Annonsbyrå på Kungsgatan i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback