Jag kommer inte på någon bra rubrik.

Idag har jag varit på intevju. Det var nervöst men gick väl bra antar jag. Tror dock inte att jag kommer gå vidare till någon andra intervju men jag är nöjd med att ha kommit så här långt. Det var trots allt en Resumé-annons och om det de sa stämde har jag blivit utvald till intervju bland 70 sökande. Det är väl kul.

Gör inte så mycket på praktiken just nu. Letar efter ett typsnitt som vi behöver köpa med mindre engagemang. Sådär kul faktiskt. Jag har lite ont i huvudet och är sugen på frukt. Ska gå på fruktletarjakt nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är ju superbra ju! Hoppas du får höra något snart. Ska bli kul att hälsa på er på lördag!

Ska ni se på handboll ikväll?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback