Jag hade tänkt dricka öl.

Egentligen var min tanke att jag skulle vara på väg till Therese för att knäcka några bärs ikväll men när jag insåg att klockan redan är nio och jag inte hunnit diska, sminka mig eller platta håret ännu gav jag upp tanken. Det får bli en lugn kväll hemma med Johan och en skål ostbågar istället.

Fick massage på jobbet idag och det var verkligen skönt och välbehövligt att bli av med knutorna och stelheten i rygg och axlar. Nu får jag klara mig en månad tills han kommer nästa gång och knådar. Har för övrigt också blivit lovad ett stort projekt "där det behövs en tjej", där jag ska få jobba som originalare i projektgrupp och det ska bli riktigt spännande att se när det sätter igång. Om det sätter igång... Man kan ju aldrig vara riktigt säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback