Imorgon gäller det.

Har varit på skolan en stor del av kvällen och pysslat ihop portfolion inför morgondagen. Som tur var hade jag Hallonkillen med mig och fick massor av hjälp. Han är för go.

Jag är faktiskt förvånansvärt lite nervös. Det får väl gå som det går, mer kan man ändå inte göra. Jag har iallafall massor av stöd i ryggen så det känns riktigt bra. Det är många som håller på mig nu! Och liksom, jag ska på intervju. Jag har ju redan vunnit en hel del. Det känns bra. Jag är så nöjd.


Nu ska vi titta på film och vägra gå och lägga oss tidigt. Herregud, vi är bara lite över tjugo och lever som om vi vore närmre trettio. Dags att hitta tillbaka till den galna ungdomen. Give me some beer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback