En ledig dag var vad jag behövde.

Kvällen hos Svenne och Lina igår blev riktigt trevlig med vin och sällskapsspel. Jag hade riktigt kul faktiskt och sen kom Johan efter kickoffen och gjorde oss sällskap och det var också väldigt trevligt. Innan vi gick och lade oss lovade jag mig själv att jag idag skulle vakna och tänka "nu blir det en bra dag".

Jag vaknade faktiskt och tänkte precis så. Har redan hunnit städa lägenheten och putsa fönster för första gången i mitt liv. Det blev faktiskt helt okej för att vara första gången. Snart ska jag ta cykeln till Stenkulla och köpa bakpotatisar, toalettpapper och honung. Stackars Johan är lite krasslig idag så jag ska göra en kopp honungste till honom.
Jag är nog världens snällaste flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback