Det känns bättre nu.

Nu har det hunnit smälta in lite och nu känns det bättre. Det är lite konstig stämning i och för sig men vad hade jag väntat mig? Nu ser jag bara framemot morgondagen och de beslut jag har framför mig. Under lunchen var jag så duktig att jag lade alla korten på borden och snart kan jag kanske avslöja mig här i bloggen också.

Jag sitter här och kör på ren vilja nu, tröttheten kryper igenom kroppen och jag skulle gärna sova en stund för att sen ge mig på alla uppgifter igen. Självklart är jag lite avundsjuk på Johan som kan vara hemma och bara ta det lugnt idag på sin lediga dag. Jag vill också hem och vila och ladda inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nyfiken juh :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback