Den innersta kretsen.

Vi är tråkiga ikväll igen. Har haft en skönt slapp dag och fixat fint hemma i lägenheten. Bland annat köpt tulpaner som nog är några av de finaste blommor jag vet. Näst efter gerbera dårå. Och gult ska det vara! Mums.

Försökte titta på Den innersta kretsen för ett tag sedan men det var en sjukt dålig film. Hade lite förväntningar på den då många riktigt bra skådespelare är med i den. Men som sagt, vi blev besvikna. Det var inte alls någon höjdare så vi stängde av. Johan sitter nu och spelar Mass Effect och jag sitter med laptopen i soffan och funderar på att starta The Sims. Var iallafall sjukt längesen men jag är rädd att jag suckar på segheten i det spelet. Min dator pallar inte riktigt, behöver mer minne tror jag.

Kommentarer
Postat av: cajjan

illustration/layout: jag själv.

NÄHÄ?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback