Andra dagen.

Första gången jag var på Grand tänkte jag att det var nog lite likt Frotté. Efter igår kunde jag bara bekräfta att de människorna på de två ställena är ganska lika varandra, dålig humor och direkt kommunikation.
Idag var en typisk efter-tryck-på-Frotté-dag på Grand. Efter gårdagens allt jobb med Svenska Spel var det idag lugna gatan. Stackarna där skämdes nog över att jag inte hade så mycket att göra eftersom det var anledningen till att jag bytte dit. Men, som de också sa, det kommer komma massor av grejer. Men det går i vågor. Ibland är det helt enkelt bara lugnt.

Jag är förövrigt glad för Johans skull idag och tänker fira med en körsbärsöl och Beck - Moneyman. Nu blir det snart wok som Johan fixat ihop mellan alla fisar i köket. Han fiser som en galning idag. (Vilket "du inte får skriva i bloggen Sofie")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback