11 timmar kvar.

Jag har precis kommit från Stockholm och ett möte. Nu har jag bestämt mig fullt och klart. Imorgon kommer jag göra min sista dag på c/o lönnström och på måndag börjar jag praktik på Grand Annonsbyrå. Fick ett samtal från dem fredagen innan jul om att jag gärna fick börja på praktik hos dem eftersom jag inte är helt nöjd med praktiken på lönnström. Funderade på det under julen och nu har jag alltså, efter besök på Grand, bestämt mig. Jag ska göra de fyra sista veckorna och eventuellt några extra hos dem. De verkar vara riktigt sköna människor och det blir säkert bra.

Kommer i och för sig säkert sakna stämningen och skämten från Lönnström men det är nog inte sista gången jag träffar dem. Jag måste ju ändå göra det jag tror är bäst för mig och nu är det så. That's the secret.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

svar: nej jag vet att det troligtvis inte kommer att hända nåt, men det hindrar inte mig från att göra nåt... är så sjukt irriterad på folk som inte kan se gränser.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback