Sista dagen innan verkligheten.

Gick ut från stationen i Stockholm i morse och det slog mig att det är sista gången jag viker av mot city en vardag på ett bra tag. Hädanefter blir det mot Kungsholmen jag styr min kos istället. Kul, spännande och samtidigt trist. Jag skulle gärna vara kvar på Grand om det fanns möjlighet. Och kanske det finns möjlighet? Jag ska hålla mina öron och ögon öppna. Nöjda med mig är de iallafall och det känns skönt.

Lär nog inte vara så mycket att göra idag så jag ska egentligen mest vänta på min avskedsfika (öl?).

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja men då e det ju inte helt kört på Grand då...håller tummarna :)

Postat av: cajjan

låt inte så arg.....

2008-02-08 @ 09:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback